lørdag 26. januar 2013

Snøvær

Og ikke minst mye mildere. Ti kalde grader kjennes ut som sommeren!


Jeg måtte gjøre reint hos hønene i dag, for når det har vært så kaldt så har det ikke vært så enkelt å gjøre det. Da er det best å ha døra mest mulig igjen så de får beholde varmen inne hos seg.


Etterpå var vi en tur oppe i skauen så hundene fikk ut litt energi før vi gikk innigjen for å spise litt mat.


Hundene spiste masse snø i dag.


Mounty gaflet innpå og svelget unna!


At snuta blir helt tett virker ikke som dem bryr seg om. Det må da være kaldt?


På ettermiddagen var vi på skitur på jordet, så hundene skulle få ut litt energi til kvelds. For i kveld skal jeg ikke gjøre noe annet enn å kose meg forran Tv'n med iskrem med peanøtter og dajmkuler. 


Mounty demonstrerer når vi kommer inn igjen. Om jeg fryser? Nei egenlig ikke nå lenger....

1 kommentar:

  1. Så kul att få följa med er ut på snöbus! Det verkar vara väldigt täppt i nosen:-) Visst sover man skönt efter en dag med snösport?

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...