tirsdag 26. februar 2013

Hjemme hos mamsen igjen!


Dagene hos Martin går så fort. Jeg storkoser meg når jeg får leike med han, for Fredrik og Merethe gidder ikke løpe rundt på isen med meg.


Jeg er Martins Beste Venn! Så da blir det skikkelig mye kos når jeg er der... 


Etter en lang dag ute i snøen så er det godt å få sove en liten dubb før jeg blir kjørt hjem til mamsen igjen.


Siden Stian jobbet i dag, så dro vi innom Brannstasjonen for å sjekke brannbilene. Når vi endelig kom hjem rakk jeg akkurat mamsen, for hun og pelsdottene var på tur opp i skauen. Tessy skulle være med Merethe tilbake til Hole Hotell, men hun måtte få seg tur med mamsen først. Så Merethe måtte pent vente til vi var tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...