lørdag 16. februar 2013

Snøklumper


Siden sekretæren er på besøk i helga, så får hun få litt spalteplass denne gangen. Vi var på tur alle pelsdottene, og siden det er endel snø som har kommet siden sist vi gikk i skauen så fikk vi gensere på oss. Ellers hadde vi vel blitt en eneste stor snøball mente mamsen. 


Men snø har da aldri hindret meg og Mina, her er det full trøkk hele turen.


Mina er ekstremt glad i snø, mye mer enn meg egentlig... men mamsen sier at Mina bor i sentrale strøk, så da er det godt å komme ut på landet til oss! Mina synes i allefall at det er kjempestas å få gå ut verandadøra og bare løpe og løpe så snøen fyker til alle kanter. Jeg gidder ikke å være med henne ut alle gangene hun vil ut altså. 


Skautrolla til mamsen!


Mina sitter å venter på at det skal skje noe, hun er ikke vant til å posere for mamsen, men det er utrolig hvor fort hun lærer.


ENDA FLERE bilder?


Når en er på sånn tur så får en noen snøklumper mellom potene uansett hvor kortklippet dem er omtrent. 


Det er bare å riste på hodet av altså!


Men Mina gnager og spytter isklumper som den reneste verdensmesteren. Tenk hvordan de potene hadde vært om ikke mamsen hadde klippet dem i går? Hun hadde nesten ikke klart å gå hun da, i allefall ikke klart å holde følge med meg.


Jeg er snill da, jeg står og venter på at hun skal bli ferdig før jeg løper videre. 


Etter en slitsom dag ute så er det godt å slappe av med Patran før middag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...