lørdag 23. mars 2013

Full fart i snøen


Flott start på påsken, mamsen soler seg og blir med oss på både skitur og annen tur i skauen etterpå. I morgen er det palmesøndag sier mamsen... blir det plutselig sommer da eller også popper det opp palmer på jordet???


Sjekk her'a! Jeg har funnet en kongle som jeg klarte å lure unna de store pelsdotta.


Nå gjelder det bare å klare å beholde den til jeg kommer hjem.


Først på dagen var alle sammen på skitur, men om ettermiddagen klarte jeg å få med meg Happy ut på tur. Tror hun syntes det var litt godt å kunne løpe og leike med oss andre igjen. Jeg er i allefall hoppende glad!


Nå har snøen blitt ganske hard i skauen, men den holder ikke mamsen ennå...


Når vi er i skauen må jeg passe på at jeg ikke snuser meg bort, for da blir jeg så langt etter de andre pelsdottene.


Noen ganger må vi samarbeide bitte litt for å få med oss alt det spennende som skjer av lukter og spor i snøen.


Jeg er litt sleip sier mamsen, for jeg sender Lady forran meg, er det noe spennende så går jeg etter er det ikke noe spennende så slipper jeg å gå i den dype snøen... Smart jeg!


Når vi ser hver vår vei, da får vi med oss alt rundt oss!


I påsken skal jeg visst klippe meg igjen også har mamsen sett på mange utstillinger som vi skal på utover våren og sommeren... ingen lat tid framover for meg visstnok...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...