lørdag 23. mars 2013

Happy på tur


Happy har begynt å kjede seg litt inne når alle vi andre er ute om dagen, så når vi hadde vært inne igjen for å spise litt ble hun med ut igjen.


Se så tynn hun har blitt etter valpene. Siden de andre hadde fått lang skitur i dag så tok jeg med kamera og Happy på en runde i skauen. De andre hundene slo også følge, for de var vel litt nysgjerrig på hva vi skulle. Happy spiser mye snø og elsker å rulle seg når hun kommer ut.


Alle koser seg i sånt flott vær, da er det gøy å være hund som kan løpe løs alt en orker og leike med mange andre hunder.


Happy tar et skikkelig snøbad med skrubbing av både ryggen og puppene.


Lady og Tessy


Ronja henger med etter beste evne, og det er ikke ofte hun må gi tapt når de store langer ut innover i skiløypa.


Selv om det er mye snø i skauen fortsatt så holder skaren rimelig bra, ja bortsett fra meg da...


Så svingte vi inn på den gamle stien og kom igjen ved hønene, da kunne jeg plukke med litt egg inn igjen.


Sjekk den solnedgangen da...


Lady


Skulle så gjerne vært oppe der, men det er visst ikke så enkelt.


En smak av vår, selv om det er mange kuldegrader om natta.


Ikke sikkert det blir bart her før valpene nærmer seg leveringsklare er jeg redd.


Da jeg hadde vært i Hønefoss for påskehandlen så hadde jammen Aslaug og Vesla vært her med påskehilsen til meg. Nydelig påskebøtte som lyser opp i stua! Tusen takk!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...