fredag 22. mars 2013

Hvor kommer småpelsene fra???


Jeg har ikke røpet hvordan vi fikk småpelsene i hus. Men nå som påskeharen har dratt sin vei, så kan jeg røpe det! Alle ni småpelsene ble levert i påskeegg som mamsen ikke klarte å la være å åpne når hun egentlig skulle. Ja alle veit at påskeegg skal åpnes på påskeaften og ikke FØR påske! Men mamsen gjør nå litt som hun vil hun da.. 


Når de hadde krabbet ut av påskeegget sitt så måtte jeg holde vakt så dem ikke krabbet langt av gårdet. Det var litt slitsomt altså, dem er jo så aktive!


Stakkars Happy var jo så sliten av å åpne alle påskeeggene sine, så det var godt jeg var der for å hjelpe til...


2 kommentarer:

  1. Du e en god stemor e du ;-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk <3 Maya. Du kan ta deg en tur med toget så kan du få prøve du også! ;)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...