fredag 29. mars 2013

Snart tre uker


Snart tre uker gamle valper og de er noen små virvelvinder alle sammen. Siden det var overskyet i dag så fikk jeg tatt en sårt trengt vask av mine golv og ikke minste bad. Men fri og fint vær da gidder ikke jeg å slite inne, så da får det se ut som det vil om ingen andre vil engasjere seg i det. 


Når jeg vasket hadde jeg grinda oppe inn på kjøkkenet og Happy hadde ikke noe i mot det. Hun og de andre gikk ut og inn som dem ville og hun gikk om noen andre sto over kassa for å snuse på valpene. Det tyder bra, for nå er de snart så store at de trenger litt større tumleplass. De har begynt å stavre seg rundt på ustø bein og leiker så smått med sidemann. Litt småbiting i snute og ører.


Sitte ved valpekassa og høre på smattelyder fra valper som koser seg med Happy... nei det finnes ikke noe bedre akkurat nå.


De er litt og litt mer våke for hver dag og reagerer på lyder rundt valpekassa. Så når jeg starter stavmixeren for å lage maten deres så er det liv med engang.


Nå går det ann å få tatt bilder av dem så de ser våkne ut også. 


Sjarmør i pels


Snart skal alt smakes på, så de starter med det som er nærmest.


Så ble det kvelden og en lang dag er over for denne gang

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...