fredag 12. april 2013

10 cm nysnø!


Jeg må si jeg angrer bitte litt på at jeg har meldt meg på uteutstilling i morgen når jeg våknet til 10 cm nysnø i dag tidlig. Håper på knall sol og mange varmegrader. Merethe og Fredrik skal være hundepassere i morgen, så jeg kunne kose meg på utstilling. Men om det blir kos det gjenstår å se...


Med noen varmegrader når jeg kom hjem fra jobb i dag, så var det ganske uaktuelt å ta med valpene ut. Da hadde de blitt våte og kalde og kanskje syke til og med. Da ble det en tur utenfor valpebingen for å utforske. Jeg klippet klør i dag og da er det greit å ta de ut av bingen en etter en etterhvert som dem ble ferdige.


Valpene satte stor pris på å kunne boltre seg fritt i gangen sammen med sko og annet som er praktisk å ha der.


De store måtte vente i trappa, så de små kunne få litt tid på egenhånd.


Er nok lurt at dette ikke blir noen vane for dem, så jeg håper på finvære og tørr gårdsplass igjen. 


Valpene har gått av litt nye ting når dem har blitt såpass store, så da må man bare bruke litt fantasi for å skape litt utfordringer for dem.


Tessy følger spent med på hva de foretar seg, og skjønner ikke helt hvorfor hun  ikke får lov å være med på leiken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...