mandag 8. april 2013

Ny markekur


Valpene smattet og spiste når de fikk ny markekur i kveld.


Det er litt grisete å få det inn i munnen deres når de først har fått litt og skal ha litt til.


Men de stiller villig opp for å få sin del av pastaen.


For å ha litt oversikt over hvem som hadde fått og hvem som ikke hadde fått så satte jeg meg i midten og lempet dem over på den andre siden av meg ettersom de fikk sin dose.


En som lurer på å få bitte litt til...


Må nyte dem så lenge jeg har dem... snart skal de flytte ut. Det er ennå noen ledige valper.


Når avisene på golvet skal skiftes ut er det veldig mange små hjelpsomme sjeler.


Det er ikke så lenge de er våkne om gangen før de krabber opp i senga igjen for å ta seg en dubb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...