tirsdag 2. april 2013

Nyter siste påskedagen...


Mamsen er så treg med å hjelpe meg altså! Ta bilder og greier er hun rimelig rask på, men når jeg skal ha det ut til alle dere fansen, da har det tatt litt tid gitt. Men bedre seint enn aldri! Som du skjønner så er disse bildene fra mandag, da hadde vi sol hele dagen og mamsen hadde sin siste feriedag. 


Jeg tok det ganske piano hele dagen, ja man skal jo ikke stresse på feriedager... nja har jo ikke fått meg noe jobb ennå annet enn å være snill og grei og gjøre mange kunster så... men når mamsen har ferie så har liksom jeg ferie også da serru! Siden jeg hadde vært på hyttetur noen dager, så var det litt av hvert og sjekke over når jeg kom hjem igjen. Må jo lukte meg fram til hva som har skjedd siden sist.


Tror jammen det har vært noen her jeg!


Hæææ har småpelsa vært ute uten at jeg var med for å passe på?


Da må jo hele området sikkerhetsklareres før de slipper ut igjen! Jeg blir helt oppgitt over mamsen jeg altså, tenk om de hadde falt i kjelen i sandkassa til Patran. 


Langt ned her altså for sånne småpelser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...