onsdag 17. april 2013

Småpelsene har vært på tur i dag


Jeg må jo ta ansvar så disse småpelsene kommer seg ut i verden. De kan jo ikke bare være her på gårdsplassen resten av livet. Nå er de snart halve størrelsen min, så jeg må jo skaffe dem nye egne hjem. 


Når vi kom til skogs så ville jo småpelsa bare følge etter meg, selv om jeg gikk over kjempesøledammer.


Jeg måtte være snill sa mamsen og komme på den tørre siden så valpene ikke ble så våte og kalde.


Så var det på tide å dra hjem igjen, da måtte jeg samle sammen alle småpelsene igjen og få dem inn i bilen.


3 kommentarer:

  1. De tantungene dine e bare til å ete opp. Eg hadde sikkert ikkje likt å være med de (siden eg synes valper e plagsomme), men de e jammen fin å se på. Men eg må få påpeke at det e en gjennomgående stjerne på alle bildene - DEG! Kåkkare e nemlig finest ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja nå begynner dem nesten å bli like store som meg, så nå trenger jeg snart assistanse Maya. Tror du må ta toget hit og hjelpe meg til helga!

      Slett
  2. Eg har en liten en på 4 år her i helgen, så eg føler eg har like stort ansvar som deg. Eg har potene fulle...

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...