tirsdag 23. april 2013

Søskenkjærlighet


I hundegården er det mye å leike med for valpene, de må ha litt å sysselsette seg med om dagen. 


Tennisball er kjempegøy


Best å holde fast på den så den ikke triller bort til en av de andre.


Kom og hils på meg en dag da vel, så kan jeg bite litt på deg også!


Det er godt en har noen søsken å kunne herje med når overskuddet blir for stort.


Det er stort sett et par stykker som er lenger våkne enn de andre.


I dag har valpene hatt besøk av søskenbarnet til pappa på dagen når jeg var på jobb. Etterpå kom Aslaug en tur så i dag har det blitt masse kos på dem.


I morgen har jeg fri fra jobb, så da blir det en ny kjøretur med valpene.


Nå ligger dem å sover i valpebingen nede, for til tider har det blåst nordavind fra alle kanter, men valpene har vært flinke til å gå inn i huset for å sove i dag. De store hundene akiviserer seg selv i kveld, for alt løv og trøss som blåser nedover jordet SKAL hentes for enhver pris.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...