mandag 15. april 2013

Tante Ronja


Nå har det begynt å tørke litt etter snøen som kom før helga, så når det ikke blåser for mye så får småpelsene lov å aiere litt ute. Da blir dem skikkelig slitne når de kommer inn igjen.


Når småpelsene er utenfor hundegården, da må jeg virkelig passe på dem. Det er fort gjort for dem å forsvinne under en bil eller plumpe i en vanndam! Godt dem har meg altså!


Hallo Småpels! Nå må du kommer her og ikke bli overkjørt!


Når småpelsene var vel inne i valpekassa igjen så leika mamsen med meg. 


Det er ikke så mye igjen av boksen min nå, men jeg får sikkert en ny av mamsen. 


Så når mamsen skulle på tur med pelsdottene i kveld så ble jeg heller med Patran inn for å kose oss på sofaen. Det er så godt å ligge i armkroken og kose seg når en har vært ute å løpt og passet småpelser om dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...