fredag 31. mai 2013

Opplading til helga


I morgen er det ny utstilling, så nå er det best å lade opp med bad og shampoonering igjen. 


Håper dommeren er litt mer medgjørlig denne gangen, men jeg og mamsen gir ikke opp vi altså!


Før jeg må være stille og rolig fordi jeg er nybadet så er det godt å få ut litt energi.


Plenen skulle vært klippet, men med regn hver dag så er det ikke så enkelt. Snart blir jeg borte i hele plenen!


Med en avslutningsrunde i potetåkeren så var det ikke noen betenkligheter om at jeg trengte shampoonering mente mamsen. Kan ikke skjønne det, jeg var jo bare bitte litt skitten ytterst på potene... Småpelsene narret meg til å løpe etter dem!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...