fredag 24. mai 2013

Opplading til helga


Jeg fikk skikkelig rase fra meg med småpelsa i dag, for i kveld skulle jeg bades og ordnes til dobbeltutstillingen i helga. Så i morgen tidlig skal jeg og mamsen stå veldig tidlig opp og sette snuta mot Tønsberg.


Så i dag var det bare å lukke øynene og løpe alt jeg orket! Det blir nemlig ikke noe skautur på meg i morgen kveld siden jeg skal på utstilling på søndag også... vet ikke om jeg er like enig i det som mamsen men...


Det kunne godt ha vært sånn løpekonkurranse som mamsen hadde meldt meg på isteden synes jeg.


Vi skal ha med en av småpelsa nedover i morgen, for hun har fått et nytt hjem igjen. Siden de nye eierne bor i Kristiansand, så passet det jo bra at vi skulle til Tønsberg i helga.


Det fyker hestehover til alle kanter når jeg løper gjennom de som er avblomstret.


1 kommentar:

  1. Då önskar vi dig och mamsen lycka till på utställningarna i helgen!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...