fredag 24. mai 2013

Sognafarets Twinkling Snowflake


I går ble det bestemt at Twinkling Snowflake skal flytte til Kristiansand på lørdag. Så i dag var hun med på jobb så vi kunne stikke innom dyrlegen for en ny helseattest. Siden hun bodde hos noen andre en uke så synes jeg det er spesielt viktig med en ny attest for å være helt sikker ovenfor de nye eierne. 


Siden hun var med helt alene så satte jeg inn bur i bilen som hun satt i. Det er ikke noe problem i det hele tatt. Hun ventet i bilen en liten stund mens jeg jobbet til dyrlegen åpnet. Hun sov hele tiden og glippet bare med øynene når jeg skulle kjøre avgårde.


Alt var i skjønneste orden og hun fikk en helt prima attest. Så var det bare å vente bittelitt til mamma og pappa kom nedover for å hente henne. Hun ble plukket opp utenfor hos dyrlegen så hun skulle slippe å være med på jobben hele dagen. Godt med pensjonister til naboer, da er det ikke noe sak å være små valper med stort kosebehov!

1 kommentar:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...