tirsdag 28. mai 2013

Valpene ved Sognevannet


Det blir en kjøretur på valpene hver dag omtrent. De er helt stille og bare venter på å få komme inn i bilen.


Ikke så lett å finne nye steder til valpene lenger, så nå kan jeg nok begynne på ny runde. Der vi var første gangen husker de nok ikke særlig av lenger. 


Vannet smaker godt


Spionerer du på meg?


Om det ligger en buske i veien så bare krabber de over den.


Så fant Snow Storm litt grus, da gikk begge labbene som trommestikker. Det er jo kjempegøy når grusen fyker til alle kanter!


Ikke alle er like klare for å bli med hjem når jeg har tenkt meg hjem igjen. Hadde valpene fått bestemme hadde vi nok blitt der til de sovnet av utmattelse. Tilbakemeldingene fra Twinkling Snowflake er bare positive. De er storfornøyd med henne og hun fant seg til ro i sin nye familie med en gang. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...