onsdag 5. juni 2013

10 000,-


Ingen sak å ha med seg Mounty på jobb når en har egen hundelufter i lunsjen...


Når han kommer hjem så storkoser han seg med valpene. 


Alt nytt skal sjekkes ut, for det kan jo hende det har skjedd noe siden i går...


Hadde tenkt å ta dem med opp i skauen her i dag, men så begynte det å regne. Håper på bedre vær i morgen. Ikke noe vits i å lage dem våte og kalde når de skal inn til kvelds. Da måtte jeg tent i ovnen for at de skulle tørke. Nå har valpene blitt så store og krever snart mye sosialisering på egenhånd. Jeg må si jeg sliter med den kapasiteten tidsmessig. Jeg har derfor valgt å sette ned valpeprisen til 10 000,- for å forhåpentligvis skaffe nye gode hjem til dem som har tid til å gi dem alt det de trenger på egenhånd. Å ha ti hunder krever mye tid.


Merkelig hvor lett valpene klarer å spore opp den minste vanndammen.


Blomster skal gnages på vel?


2 kommentarer:

  1. Åh vilken jobb du gör. Det kräver sin "man" verkligen. HOppas snart du hittar fina hem till dina älsklingar. Är ju perfekt tid att få hem en valp.
    klem
    Fia

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...