torsdag 6. juni 2013

Kjøretur med valpene til Kollsjø'n


Nedre Kollsjø'n


Valpene trengte en kjøretur igjen, noen dager siden sist. Måtte lempe inn igjen buret til dem, for når jeg er på  jobb så ligger Mounty rett ut og snorker hele dagen. Ikke mye av maten sin han har rørt i dag, men med litt middagsrester, så blir det litt næring iløpet av dagen. Bare et par uker igjen nå så er løpetiden over for denne gang. Da starter sikkert Tessy opp.


Det begynte å regne når jeg dro oppover til Sokna, men sola skinte på Kollsjøen, så da dro jeg dit med dem isteden.


Den store lykken var bading når vi kom ned til vannet.


Virket ikke som badetemperaturen var helt avskrekkende heller.


Håpet at de ikke fant ut at de skulle over til den andre siden, for da hadde det vel blitt et bad på meg også i kveld. Tar heller det badet i badekaret til det blir sommer temperaturer ute og ikke bare inne.


Svømmer som fisker alle sammen.


Godt de kom inn igjen på riktige bredden og ikke motsatt...


Spørs om det var noen som hadde fått fisk, for her var det veldig interessant.


Om lyngen var litt høy så var det bare å hoppe høyere.


Det var rimelig fuktig rundt vannkanten, så jeg gikk ikke særlig mye for jeg hadde laget ett vått joggeskopar allerede på turen med de store hundene tidligere på dagen.


Hare hopp, hare hopp...


Kommer dere snart eller?

¨
Fortsatt ingen henvendelser på de fire hannene.


Utforskningstrangen er sterk, om det er blåbærlyng eller annet kvast i veien gjør ingen ting.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...