onsdag 19. juni 2013

Mina Min


I kveld kom Mina på besøk og skal være hos meg en hel uke! Siden vi skal på utstilling på søndag så fikk Mina en klipp hun også. Men det er plenty mer pels og ta av, så hun fikk maskin klipp bare i kveld. Mamsen brukte over en time for å børste ut tugger på ørene hennes, så da sovnet jeg på golvet ved siden av dem. Slitsomt å se på sånn frisering.


Fine Minan sier mamsen. Spørs om det blir pelsstell både på henne og meg i morgen når mamsen kommer fra jobb. Mina har mer pels enn meg, men jeg trenger en finpuss jeg også! Ja for mamsen kan ikke bare kose seg med Mina selv om hun er her. På kvelden fikk vi en skautur sammen med småpelsa. Til å begynne med så syntes Mina det var litt skummelt, men så skjønte hun at om hun løp forran sammen med meg så var det bare gøy! Dette tror jeg blir en skikkelig knall uke. Håper bare mamsen har tid til å ta bilder av oss og alt vi holder på med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...