tirsdag 25. juni 2013

"Trip of my life..."


Jeg og Minan min fikk være med mamsen og Tessy på kjøretur til dyrlegen i dag. Der måtte vi veie oss, tenk å truge en dame på vekta da gitt??? Så kjente han på oss og lyttet på oss... Så fikk vi et stikk i rumpa!!! Vi hylte i alle sammen. Tenk å være så slemme med oss da???


Først trillet de bort Tessy, så var det min og Mina sin tur. Mina ble rimelig sigen med en gang og sovnet på fanget til Patran. Når dyrlegen hadde tatt Mina med på samme rommet så var det min tur. Jeg kjente jeg ble rimelig sigen og begynte å få mange nydelige drømmer. Hele verden ble mer og mer tykk som tåke og jeg fikk en ordentlig god følelse inni meg og svevde avgårde på en sky.


Du må innrømme at jeg er like skjønn om jeg har blitt dopet ned, som jeg er når jeg er helt i hundre?


Her er jeg klar for å bli tatt bilde av. Trenger ikke tenke på å smile her altså, for her er det bare beina som synes.


Hoftene mine så skikkelig bra ut, men Mina sine var ikke helt bra... så nå er det bare å vente på svar fra NKK. Mamsen er veldig spent på å få høre hva de mener om saken...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...