fredag 28. juni 2013

Prosjekt maurtue


Her luktet det fristende.


Det må sjekkes ut!


Valpene fant fort ut at de ikke kunne stå rolig for lenge om gangen, for da begynte maurene å krabbe oppover beina deres.


Nei vi har ikke tenkt å komme til deg nå, vi har noe å sjekke ut her!


Kanskje vi klarer å skremme dem avgårde så vi kan ta over tua?


Hæææ? Hører ikke hva du sier for jeg har maur i ørene...


Nå flytter de nok!


Neida, jeg skal ikke ta med meg noen maur inn igjen...


Okay, jeg kommer!


Jeg løper, ser du?

I dag må jeg komme med en morsom episode jeg kom over i en blogg jeg følger med på nettet. Jeg fikk en god latter og håper du også gjør det... 

1 kommentar:

  1. Men är ni inte riktigt kloka...???!!!! Det är ju jätteläskigt med myror på benen!!! Matten försökte få mig att posera i en myrskack en gång, men det är enda gången jag vägrat stå där hon vill fota mig, för när det kröp myror uppför tassar och ben stack jag därifrån!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...