onsdag 10. juli 2013

Besøk og god hjelp i dag...

Flotte resultater fra NKK i dag. Ronja og Tessy har A på hoftene!


Sognafarets Romance in Nice "Happy" storkoser seg på brygge i Kragerø!


Dagen ble ikke helt som jeg hadde tenkt, men jeg hadde fri i dag så da ble det ganske bra av likevel. Martin som er Fredriks bror kunne ikke være alene i dag, så da ble han med hit en tur. Han har aldri vært her, men er kjempebegeistret for hundene når Merethe har hatt dem med til han. Særlig Ronja er grom. Mounty sier slett ikke nei takk til kos, så det ble mye av det i dag.


Mounty er like gavmild med kyss og klem som Martin er...


Martin ble med opp til hønene for å plukke egg i ettermiddag.


Skikkelig flink var han, men jeg måtte ta ut hønene fra rugekassa før han kunne plukke. Han ville ikke at de skulle hakke han. Men hønene gjør ikke det, jeg viste han med min hånd, men Martin var slett ikke overbevist.


Gjett om det var en som var kjempestolt når vi kom ned igjen og han kunne vise fram en full kartong med egg!


Joda jeg skal være enig i at de ser litt skumle ut der de ligger og kikker på deg uten å blunke omtrent.


Nydelig når peonen står i blomst


Da er det sommer da!


Godt det er flere som står i knopp ennå...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...