lørdag 13. juli 2013

Godt å komme hjem igjen!


Jeg har storkost meg på hyttetur, men det er godt å komme hjem igjen også. 


Vi kom ganske seint hjem igjen i dag, så mamsen og de andre hadde allerede vært på turen sin. Enda mamsen hadde jobbet i dag, så hadde dem rekt tur før jeg kom hjem. Hmmm litt småfornærmet nå altså! Men jeg hadde jo været på hyttetur da, mente mamsen, så jeg fikk bare se å være blid!


Det er veldig godt på hyttetur alene, men det er litt ensomt også. Blir liksom ikke helt det samme å leike med Patran som å leike med Tessy.


Kosejenter


Ikke vær så treg da Tessy, leik med meg. Du er ikke sååååå sliten etter turen i dag!


Tror du vi kunne fått oss jobb som fotomodeller eller Tessy? Ja for mamsen betaler jo så lite, vi får jo bare mat og seng...


Jeg har mange forskjellige positurer jeg...


Nå kunne jeg reklamert for antirynkekrem kanskje?


Eller er jeg bedre egnet som shampoo modell?


Ja for Tessy har jo ikke den sjarmen som meg...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...