søndag 28. juli 2013

Utstilling i Moss


Gratulerer til Ørjan og Torill med fine resultater i dag. 


Jeg var i ringen jeg også, jeg og mamsen løp rundt også var det en mann som kjente på meg. Han syntes jeg var så fin at han ga meg en rød sløyfe! Bare jeg hadde hatt bitte litt mer pels så hadde jeg fått en rosa sløyfe også. Men det tar vi neste helg, sa mamsen.


Jeg er så flink og sto helt rolig når dommeren skrev kritikken. Den har mamsen lagt ut på hjemmesiden under linken planer. Jeg endte opp som 2. beste tispe.


Halen gikk hele tiden og jeg viste at jeg stortrivdes i ringen. Mamsen skjønner ikke at vi egentlig skal holdes fast i halen og hodet. Vi ser jo direkte tvangsplassert ut, så vi fører en litt mer lykkelig linje. Blir det ikke noe champion av det, så har nå vi hatt det gøy for det!


1 kommentar:

  1. Jøss for en babe du e Ronja! Slående bjutifull :-D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...