fredag 5. juli 2013

Våt selv om det er sol!


Jeg klarte å holde meg tørr lenge i dag, det var jo tross alt solskinn!


Men når mamsen kom fra jobb fant hun ut at vi skulle ta med småpelsa ned i elva så de kunne få ut litt energi.


Det var en god del lukter jeg måtte sjekke ut på vei nedover.


Det er jo tross alt noen dager siden vi har vært nedover veien.


For ikke å snakke om når vi kom ned i havna ved elva.


Når vi kom ned til elva så klarte jeg ikke å la være, jeg bare måtte dukke meg! Så da ble jeg våt i dag også.


Ser du jeg har vært knallflink til å legge puslespill?


Når vi skulle hjem måtte jeg vente litt ved postkassene, for småpelsa var litt trege opp bakken.


Så er det full fart igjen.


Jeg fikk en skikkelig raptus på veien hjem. 


Kom igjen da treginger!


Da takker jeg for meg i kveld og ønsker dere alle en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...