torsdag 29. august 2013

Fit for fight igjen


Nå er formen bra igjen, nå har jeg fått sovet av meg bedøvelsen og fått en liten dose smertestillende i dag tidlig. Mamsen har kjøpt egen mat til meg som er myk og god. Den er så god at jeg bare ser etter mer jeg, når jeg har spist opp.


Det er godt å få være med på skautur igjen. Men det var godt å ligge å sove i går også da...


Det er så mye å sjekke ut når en ikke har vært på et sted på en stund. 


Skal si det smakte skikkelig godt med blåbær, det er fult av dem i skauen ennå. Enda vi har spist masse hver gang vi har vært her!


Har dere tenkt å gå videre allerede??? 


Er mange flere blåbær her da!


Så måtte jeg tusle med da, for mamsen sa at det var mye mer blåbær dit vi skulle gå.


Sjekk jeg er modig da! Klatrer i busker som en apekatt sier mamsen.


1 kommentar:

  1. Så bra å se at du e på labbene igjen :) Ikkje kjekt å bli neddopet og ikkje huske nokke. Been there done that!!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...