lørdag 10. august 2013

Jakt og Fiskedagene på Elverum


Bare jeg og mamsen var på tur til Elverum i dag for å vise meg fram. Da fikk vi testet nye buret mitt også, det var litt kjekt da for jeg kunne kikke ut gjennom taket!


Da kunne jeg virkelig snu meg rundt og kikke på alle som var.


Når det nærmet seg og jeg hadde vært på tissetur, så fikk jeg sitte å se på de som var inne i ringen før meg. Mamsen snakket med mange forskjellige på utstillingen, så da ble det ikke så veldig mye kos med meg. Jeg fikk ikke sitte på fanget heller nå som jeg har løpetid.


Jeg fikk en rød sløyfe og ble plassert som nr to i dag. Kritikken ligger under linken planer på hjemmesiden.

1 kommentar:

  1. Åh...e du kvinne om dagen? Eg synes det e skikkelig kjipt. Helt ok med all oppmerksomheten fra det andre kjønn, men det e litt stress å måtte tenke så mye på hygienen hele tiden. Grattis med nummer to forresten ;-)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...