søndag 6. oktober 2013

Fototur

Lady, Tessy og Malin


For at Ada skulle få seg en skautur i dag også, så tok jeg med fotoapparatet. Da blir det en tusletur og Ada orker å holde følge. 


Ada


Ennå er det mengder med blåbær i skauen som hundene gladelig forsyner seg av fortsatt.


Løv i høst sol


Rogneblad på gran


Tyttebær


For dere som lurer... nei mine hunder er ikke alltid like samarbeidsvillige når jeg skal ta bilder.


Men det er ofte i sånne situasjoner en får noen blinkskudd om en følger litt med og knipser i vei.


Om man er litt tålmodig så kan resultatet bli som man har tenkt seg, og aller helst litt bedre.







Tessy og Malin


Furu


Lady, Malin, Tessy og Ada


Om jeg lukker øynene forsvinner hele verden da?


Malin


Lady og Mounty


Dyp beundring


Ada


Sikkert ikke årets siste bad for disse to...


1 kommentar:

  1. Härliga bilder. Undrar hur kallt det är i vattnet. Vår flatte vi hade, fick lätt watertail, om det var för kallt. Ser jätteskönt ut :)
    klem
    Fia

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...