lørdag 26. oktober 2013

Mamsen sier jeg må tråkke på beinet mitt...


Ja så får jeg vel det da siden dyrlegen sa det samme. Tror nesten jeg må begynne å høre bitte litt på andre... Det er lurt sier mamsen. Ja og jeg er jo smart! I hvertfall heretter...


Mamsen synes det var på tide at jeg fikk være litt ute sammen med resten av pelsdottene i dag. Ja det er jo litt ensomt å bare være ute alene, eller stå i hundegården. Men i dag så fikk jeg være med ned på jordet med de andre.  Jeg må jo lee meg litt for å få kommet på do, kan ikke bare ligge i senga mi på kjøkkenet da.


Greit å være på litt lenger tur enn gårdsplassen. Må jo sjekke ut terrenget om det har skjedd noe siden tirsdag. 


Jeg måtte jo sjekke hva pappan til mamsen drev med siden han bråkte så veldig. Og når han er i nærheten, da blir det kos da!


Det blir ikke så mye leiking da, men jeg prøver å holde følge det beste jeg kan.


Etter en sånn tur så trenger jeg å hvile.


Blir her jeg så kan dere gå en lang tur i skauen dere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...