tirsdag 1. oktober 2013

Ny måned


Siden det var så mye tåke i dag ble det en vanlig tur på Holleia uten kamera. Så kom sola på ettermiddagen og da tok vi med Ada en tur ned i elva.


Jeg valser nå litt for meg selv jeg da.


Øverst i fossen er vannet litt dypere så der må jeg stå på land og drikke vann.


Mamsen har lovet meg en skikkelig fotoshoot av bare MEG på torsdag! Siden mamsen og papsen skal bort på kvelden, så skal det dreie seg om bare meg hele dagen! Det er bare en liten hake, vi må lure med oss Merethe for å ta bildene. Ja for om bare mamsen skal ta bildene så gidder ikke jeg å showe noe tror mamsen. 


HAAAAAAAAAAAA jeg gjør jo ikke annet omtrent jo! Jeg må visst både bade og klippe meg også...  hmmm spørs om det blir stritt for mamsen i morgen da. Ja for vi skal på fjelltur igjen også med de andre pelsdottene. Det er godt når mamsen har ferie!


Se her da, show, show, show!!!


Poserer som bare det også... trenger vi Merethe på torsdag da da mamsen?


Huldra midt på lyse dagen...


Nydelig profil på meg... 



1 kommentar:

  1. Åh, så vackert det är där du bor! Du är väldigt vacker, du också. :)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...