fredag 15. november 2013

Måneskinnstur


Vil du være med meg ut en tur i mørten?


Når jeg og pelsdottene er på tur om kvelden så må vi ha på oss refleksvester. Selv om månen lyser, så må vi lyse litt vi også, sier mamsen. Vi har forskjellige farger, for da vet mamsen hvem som er hvem selv om det er mørkt. Det er ikke så godt å se forskjell på oss når det er mørkt.


Nedover mot veien må vi ha bånd på oss, ellers har ikke mamsen kontroll på hva vi driver med. Som om vi skulle finne på noe spess da?


Jeg har fått litt respekt for sånne biler etter at jeg var under mamsen sin, men med så mye refleks og bånd så skal nok både jeg og mamsen komme oss helskinnet hjem igjen etter en tur på bygda!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...