lørdag 30. november 2013

Runde ved Øvre Kollsjø'n



* *


Ved Øvre Kollsjø'n og innover var "Gutta på skauen" aktive under 2. verdenskrig, så det er noen minner som står igjen.


På begynnelsen av turen var det flott solskinn og mange nydelige farger i lyngen.


Lady, Tessy og Malin


Venter bare på at løpetiden til Lady kan starte så vi kan ta oss en tur til Kennel Rudskog for å besøke en kjekk Jostein. Noen som har satt seg opp på liste allerede, samt at jeg skal beholde ei tispe selv så det er fler enn meg som venter i spenning framover.


Lady var fem år i sommer, så det blir trolig det siste kullet hennes. Spørs litt hvor stort det blir.


Mor og datter


Snart på tide å studere terminlisten for å se hvilke utstillinger som skal planlegges for neste år. Det avhenger litt av når Lady får løpetid...


Bjørnelitjern


Mye flott terreng nå om snøen fortsatt uteblir, men jeg ser jo fra til litt skiføre snart da.


Mounty er ute på glattisen...


Ingen som hadde vært der før oss, helt hvit is.


Forholdsvis tjukk is, men den holdt ikke oss når det ikke var noe vann under den lenger.


Tessy


Foss av is


Gjengen samlet


Tynt lag med snø innerst ved veikrysset ved Huskebudalen, lite med rennende vann nå som det har vært litt kuldegrader om dagene.


Kanskje jeg skal lage en liten fotokonkurranse som adventskalender, makrobilder som en skal gjette hvem/hva er?


Furukvist


Man skal kose seg på tur.


Alt må sjekkes ut.


Øvre Kollsjø'n

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...