torsdag 14. november 2013

Tar livet med ro...



Jeg slapper bare av om dagen, men mamsen tror ikke helt på at jeg er helt invalid som hun kaller det. Jeg har jo vært nesten død og bare flaks at jeg ikke har englevinger på , sånn som Ada. Men mamsen sier at jeg ikke har vondt av å bli med en tur ut om kvelden. 



Siden det er så mørkt ute når mamsen har spist middag etter jobben, så blir det ikke så mange bildene om dagen. Mamsen måtte jobbe i går, så da ble det ingen langtur på oss. Håper på langtur med masse bilder i knallvær på lørdag, sier mamsen. Ja mamsen kan vel det hun ... men jeg må innrømme at det er litt kjedelig når jeg ikke kunne være med på langturer, men nå er beinet bra og det er full fart igjen. I går hadde vi pelsdottene selskap av Merethe, for mamsen var på fotokurs i Oslo. Kjekt det, for når vi kommer midt opp på jordet så snur jeg rundt og piler inn igjen. Gidder ikke på tur uten mamsen da! Merethe blir like oppgitt hver gang jeg gjør det.

1 kommentar:

  1. Gott att se - på tidigare inlägg - att det nu är full fart på dig igen.
    Det där med korta ben i snö, det känner jag igen. Jobbigt!
    Jag förstår dej, för jag vill inte heller ge mig ut på äventyr utan att matte är med!

    Spännande att din matte går på fotokurs (det borde min också göra...).
    /Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...