tirsdag 31. desember 2013

Årskavalkade


Ja jeg klarer ikke å starte med januar og si litt om hver måned jeg da. Jeg fikk gruppeplassering med CERT og hele pakka på utstillingen på Nesbyen! Ellers gikk det litt opp og ned i ringen, men til neste år da skal jeg prøve meg igjen!


Jeg var flink til å posere gjennom hele året. 


Etter møtet med bilmekanikeryrket, så forholdt jeg meg litt rolig en periode.


Det har blitt mange sosialiseringsturer med mamsen og jeg har fått prøve mang forskjellige ting.


Året ble avsluttet med et møte med selveste Nissen!

Håper dere følger med meg til neste år også. Kan love mange overraskelser og morsomheter...

Godt Nytt År!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...