søndag 8. desember 2013

Endelig snø igjen!!!


Gjett om jeg ble glad når vi ble sluppet ut i dag tidlig? Det lavet ned masse snø og vi kunne løpe så snøspruten sto til alle kanter på alle sammen! 


Nå blir jordet snart helt borte, så jeg må sjekke at jeg ikke går glipp av noenting.


Se som snøen fyker rundt meg!


Vi holdt på i flere timer ute i dag. Patran akte på akebrett og pelsdottene løp som bare det, så vi var slitne når vi kom inn igjen.


Jeg løp etter Patran når hun akte på sklibrett nedover jordet. Det gikk ikke fortere enn at jeg klarte å holde følge.


Så var det førstemann tilbake til mamsen.


Tessy bare dytter for å komme først, så innimellom måtte jeg si skikkelig ifra altså!


Det er litt tungt å løpe i all snøen, men det er kjempegøy!


Så blir det skikkelig snøføyke når vi møtes...


Da blir jeg full av snø i ansiktet. Godt jeg er nyklippet så det ikke samler seg til snøballer i pelsen min.


Orker dere ikke mer???


Serriøst, kom igjen da!


Så var vi igang igjen!


Rett til skogs!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...