mandag 16. desember 2013

Jul i huset


Mamsen er litt treg i år, så julepyntingen må jeg ta i egne poter!


Julepynting på høyt nivå. Nå som adventskalenderen nærmer seg slutten så må jo mamsen få fart på seg å lage litt julestemning her i huset. Hun skal jobbe en uke til, men litt må jo få lov å komme fram fra skap og opp fra kjeller'n. 


Når man skal henge opp julegardinene så må de styrkes. De er litt krøllete etter et år i skapet. 


Men man får jo ikke OPP nye gardiner før de gamle er tatt ned. Da er det viktig å passe seg så en ikke faller ned. Man må jo stort sett klatre opp for å rekke opp.


Vi fikk fint kjøkken til jul, takket være meg!

God jul venner!

1 kommentar:

  1. Tur att du finns för att styra upp julen där hemma. :) Det blev ju jättefint i köket!
    Funderar på om jag också ska aktivera min matte - hon kan gott stryka ett par röda gardiner och sätta upp dem i mitt kök. Hon tänkte hoppa över det i år, men jag ska nog se till att det blir gjort. :) Strykbrädan är ju ännu inte inställd i skåpet.

    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...