onsdag 18. desember 2013

På jakt etter nissen...


Siden mamsen har fri fra jobb i dag, så ble det skautur når det var lyst. Jeg så uttrykkelig ifra at mamsen måtte gå 20 skritt bak oss, MINST! Egentlig ville jeg helst at vi pelsdottene kunne gått på tur alene, men mamsen synes det er godt å komme seg en tur i skauen selv når hun har fri. Så tur på egenhånd var bare å drømme om.


Sporene etter nissen var der fortsatt, og det luktet skikkelig nisse der! Men mamsen klarte jo ikke å holde seg langt nok bak til at jeg så snurten av nissen...


Jeg jaget mamsen nedover igjen, men tror du hun skjønte noen verdens ting? Neida, hun bare labbet etter oss andre pelsdotter oppover i skauen. 


Så prosjekt nisse var bare å gi opp i dag, jeg kunne like godt bare legge meg ned for å gnage på pinner. Innimellom er mamsen bitte litt håpløs altså!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...