søndag 1. desember 2013

Så tar det litt av...


Mamsen er litt streng på at vi ikke får leike inne, men i dag fikk vi lov til å leike bitte litt så sant vi ikke tok helt av. Det var et fryktelig vindvær ute, så mamsen ville ikke gå tur på formiddagen. Tenk hun ville heller sitte inne og fyre i ovnen og ikke gjøre noe særlig i det hele tatt isteden for å gå tur med oss? 


Det er bare å lukke ørene og håpe mamsen ikke ser at vi aierer bitte litt inne. 


Litt vanskelig å ikke si ordentlig ifra når jeg havnet i bunnen, men det er barer å bite fra seg og kravle seg på beina igjen. Kan jo ikke gi opp!


Skulle gjerne fått litt hjelp av mamsen nå altså, men jeg kan jo ikke spørre om hjelp for da blir vi kastet ut i vindværet alle sammen.


Disse store pelsdottene er så sleipe når jeg havner i bunnen, da står de på ørene mine så jeg kommer ingen steder.


Eller så biter dem i ørene mine og drar meg med seg.


Så kom jeg meg løs og da var det bare å satse alt for å ta igjen! Og da mener jeg absolutt alt!


Spise ØRER!!! Her i huset blir det ikke servert griseører, vi forsyner oss selv av ører!


Mounty syntes det tok litt av, så når han kommer så er det bare å roe seg. For hører vi ikke da, DA kommer mamsen!


Så ensomt alene hunder har det...

2 kommentarer:

  1. Åh du, så skojigt ni har! Ser förstås ut att gå lite vilt till, men det är väl bara som det ska vara. Ni tycks ju veta var gränsen går, innan matten ingriper. :D
    Det ÄR allt lite ensamt att vara enda hunden, för hur mycket jag än gillar mina katter och matte, så inte kan jag busa så där med dom, inte!
    Olika faller ödets lotter... :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...