søndag 29. desember 2013

Skautur


Kan ikke bare ligge på latsiden og momse godterier sier mamsen, så da må vi i skauen og trene litt. 


Når mamsen sier trim, så er det full rulle. Knall gøy med sånn mams, for det skjer stort sett noe rundt mansen.


Tessy vil gjerne leike.


Da er ikke jeg særlig vanskelig å be.


Hey, mamsen, Tessy er slem!


Er visst best å ta igjen selv når jeg ikke får noe hjelp!


Jeg kan legge deg i bakken jeg!


Størrelsen på byttet har ikke noe å si! Bare man har stor nok tro på seg selv!


Hey, det der er ikke lov...


HJELP MAMSEN!!! Tessy har tenkt å drukne meg!!!


Men jeg kan bare riste deg vekk jeg!


Kom ikke her å ypp med dronninga altså!


1 kommentar:

  1. Heja Ronja! På henne bara, hon får skylla sig själv om hon inte lyssnar när du säger 'nej'... ;)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...