fredag 3. januar 2014

Fortsatt flink...

Ved middagsbordet i går ble det snakk om det nye valpekullet som kommer til våren. Patran lurte på om Eirin hadde mange hunder og hva de het. Jeg ramset opp de jeg husket i farten, og de fleste har vanlige menneske navn og ikke typiske hundenavn. Hva heter han som skal bli faren da, ville Patran vite. Jostein, svarte jeg. Så kom det tørt, Så valgte du Jostein når du kunne tatt Jensen???  Ja tenk om hundeavl kunne vært så enkelt. Bare bruke den med det mest stilige navnet...


Hun jeg kjøpte Ronja av har en ledig tispe som nærmer seg leveringsklar. Om du har lyst på valp så er dette en ypperlig oppdretter å kjøpe av.


Nå er det ut i regneværet og trave litt gatelangs... yes tøft med hund! Ikke alltid det frister like mye med tur etter en dag på jobb og middag på bordet.

1 kommentar:

  1. Namn är roligt. Det blir ju väldigt personligt om man ger hundarna mänskliga namn :) Det gillar jag.
    kram
    Fia

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...