mandag 27. januar 2014

Kveldskos


Når man driver med sånn bikinisesongprosjekt, så må man være litt standhaftig innen matveien... det holder ikke å bare være aktiv. Men litt snop må man unne seg, ellers blir jeg ikke helt blid i lengden. Så om jeg holder meg unna alt annet enn is og blåbær så går det sikkert veien. Det er jo helt til juni før det prosjektet trenger å være ferdig fullført. Bare man ikke koser seg hver kveld heller, så er jeg langt på vei. 


Det er flere enn meg som liker vanilje is, så det hele blir nøye gransket og ivaretatt på noen meters avstand. Det kan jo hende jeg søler... statistisk sett i alle fall...


Kos er vel fellesnevneren når ting har roet seg til kvelds, og litt planlegging av morgendagen...


På tide å ta ned julegardinene på kjøkkenet snart vel... men da må jeg fram med strykjernet for å få opp noen nye. I morgen kanskje?


1 kommentar:

  1. Haha..ja det är segt det där. Snabbt åkte de upp och sen är det segt som attan att få ner allt.
    kram
    Fia

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...