søndag 26. januar 2014

Rørleggersjekk


Før man foretar seg for mye en søndags morgen må det planlegges og forberedes. Merethe hadde ikke vært hjemme i natt, så det var stor sannsynlighet at rørleggeren ville innfinne seg iløpet av dagen.


Om man skal få til noe her i verden må man være målbevisst og jobbe mot målet! Hovedmålet i dag var rørleggersjekk! Da må det sendes noen sms og mailer for å sjekke hvor i løypa Merethe var. For å ikke røpe seg må man være litt diskre også... 


Når mamsen var ferdig med å vaske huset i dag så var det på med skiene. Da kom det jammen meg en bil og rørleggeren gikk rett i fella til pelsdottene! Juhuuu 1-0 til pelsdotter og full sjekk av rørlegger!


Så når rørleggeren var sjekket og godkjent, så var det bare å gi full gass nedover jordet sammen med mamsen og pelsdottene.


Det er så gøy på skitur! Da løper jeg alt jeg orker. Noe annet som er kjempegøy også... det er å få kommentarer her etter at dere har lest hva jeg har gjort om dagen.


Jeg løper fortere enn de andre pelsdottene hele tiden. De er noen skikkelige sinker altså.


Når en er med på sånn skitur så må man passe seg for stavene til mamsen. De har sånne spisse pigger i enden. De gjør nok ikke noe godt å få i poten sier mamsen, så det er mitt ansvar å løpe lenger bort så de ikke treffer meg.


Vi går runde på runde og vi passer godt på mamsen, vi leiker sånne livvaktpelsdotter. Ja for vi må passe godt på mamsen så det ikke skjer noe.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...