torsdag 2. januar 2014

Så kom snøen!

Første arbeidsdag i nytt år, så kom jammen snøen. Så i kveld ble det tur i snøvær på ubrøytede veier. Tungt ja, men mer trening av det. 

* *

Bailey og Stine har lagt ut en årsoppsummering i bloggen sin. Flinke jenter det som har fått til mye i løpet av veldig kort tid.

Kjenner litt på om jeg skulle legge meg i senga og prøve å sove... Trøtt? Nei ikke på en time til i allefall... dumt med ferie? Neida, tar bare litt tid å slutte å kose seg igjen... Lyst til å jobbe? Nei. Lyst til å kjøre 13. lønnskjøring og avslutte desember? Nei. Lyst til årsoppgjør for 2013? Nei. Nei. Nei. Nei. I januar liker jeg ikke jobben min nei...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...