søndag 12. januar 2014

Snøbasing


I farta!!!


Sjekk'a, i natt har det kommet snø hos oss og det har blitt 11 kalde grader. Men jeg storkoser meg med nysnøen. Har jo tjukk genser så jeg fryser ikke!


Ingen sinke på tur i skauen jeg altså. Løper fra pelsdottene så snøspruten står etter jeg!


Jeg sjekker innom sånn innimellom så ikke mamsen går seg bort. Kan jo ikke løpe rundt hele kvelden å leite etter henne kan du skjønne.


Du kan jo komme en tur på besøk til meg, om du synes det er like gøy å løpe som det jeg synes.


Vi kan løpe om kapp med de andre pelsdottene veit du. Jeg har ganske god trening på akkurat det!


Når man er på oppdagelse tur i snølandskap så må man ha litt kamuflasje i ansiktet, da blir en ikke så lett oppdaget ...


Ja for du kan jo nesten ikke se meg nå???


Bak sånne hauger gjemmer ofte fienden seg har jeg lært av papsen. Vi sitter nemlig å ser på filmer fra krigen, det liker papsen. Særlig at jeg kommer snikende for å få sitte på fanget om kvelden. Da storkoser vi oss.


1 kommentar:

  1. Eg hadde lett kommet om eg hadde fått lov av mamma. Hon sier at eg ikkje får lov til å reise alene :-( Drittkjerring! Her regnet all snøen vekk i natt. Eg e sur,..

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...