fredag 14. februar 2014

“Alla hjärtans dag”


Det er ikke så mye som skal til for å skape litt stemning...


Vil du være min valentine?


Det er litt ensomt så derfor har jeg dekket på til en til også, så kan vi kose oss sammen i kveld...


Jeg er ganske romlemantisk når jeg vil skjønner du, det er ikke full fart hele tiden.


Bare gi meg et lite pling så venter jeg med kaka til du kommer.


Jeg kan jo invitere Mounty på date...Han sier sikkert ikke nei takk til mat.


Bare så synd at disse mannfolka er så trege, da er det jo like greit å ta en smak av kaka selv. 


Innimellom så lurer jeg på hvorfor jeg gidder å gjøre istand noe som helst... Mounty er definitivt ikke noe romantisk i det hele tatt!!!


Så var det oppvasken...


Tomt?


Jeg har gledet noen i dag, nå er det din tur til å glede en annen... Kan du ikke fortelle meg hva du har gjort i dag? Legg inn en kommentar da vel, da kan jeg glede meg på dine veiene også...

* *

6 kommentarer:

  1. Åh! Jag hade gärna kommit och firat alla hjärtans dag med dig om det inte varit så långt bort! Jag har nog bättre bordsskick än Mounty även om jag inte riktigt fått kläm på att sitta på stolar... Kramis!

    SvarSlett
  2. Men vilket kalas! Dt ska synas att man haft kul, tycker jag. Jag vill också käka med dig när det passar! // Arlo

    SvarSlett
  3. Haha det var en gøy date! Digget an...!!!

    SvarSlett
  4. Awww, what wonderful shots of two adorable pups. Made me smile.

    Thank you for joining the Awww Mondays Blog Hop.

    Have a fabulous Awww Monday and week. ♥

    SvarSlett
  5. What a sweet romantic couple, so cute!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...