mandag 3. februar 2014

Fra spion til livvakt...


Men det er bare noe Merethe tror... for egentlig er jeg spion hele tiden. Det er bare enklere å skjule seg bak det at hun trenger å bli passet på 24/7. Ja for du husker at det landet en UFO her på torsdag, så da må man passe på sånne unge møyer! Samt at jeg får med meg alt som skjer... I helga var Patran på overnattingsbesøk og da fikk jeg ligge i senga til Merethe isteden for bur. Jeg passet skikkelig på hele natta at Tessy ikke fikk komme opp og ligge. Nei har man fått beskjed om å passe på Merethe, så må man gjøre en grundig jobb!


Tessy er blitt forvist til buret sitt, for hun klarer ikke å ti stille. Da kan hun fort røpe hele opplegget for Merethe. Da er jeg tilbake til spion uten benefit...

Jeg følger endel blogger, disse har jeg linket til på høyre siden. Disse er jeg innom hver dag det er noen oppdateringer. Det fine med å ha linket til dem her, er at de legger seg på toppen av lista når det er noe nytt i dem. Mange pelsdotter å følge med på der, til og med bloggen til mamsen. Har du lyst til at jeg skal linke til deg, så kan du legge inn en kommentar her...

3 kommentarer:

  1. Duktig du är som håller ordning på alla i familjen!!
    Helena, Tish och Noël!!

    SvarSlett
  2. Jag tror att du är en helt förträfflig livvakt och spion... Kramis!

    SvarSlett
  3. Tror det är ganska vanligt att livvakter är spioner - förträfflig förklädnad, ju... ;)
    Det har förstås du, som är så klok, insett för länge sedan.
    Tryggare än Merethe kan ingen vara! :)
    Kasper med matte

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...