onsdag 12. februar 2014

Med kvinnelist...


Mounty hadde vært i vedskjulet når vi skulle ned på jordet og jakte på sola i dag. Den flisa ville jeg ha, men han strekker bare på halsen så jeg ikke rekker opp. Han er kip altså!


Men med litt kvinnelist så er det en mulighet for at jeg får vilja mi...


Men Mounty er ikke så dum, så jeg må virkelig legge meg i selen for å få til dette.


Hey Mounty ikke vær så kip da, kan vi ikke leike med den i sammen i det minste?


Må ikke tro at jeg slipper med det første nå som jeg endelig har fått tak!


Vi snakkes, nå må jeg løpe!


2 kommentarer:

  1. Tänk att du lyckades lura av Mounty den fina pinnen! Det var listigt gjort fast han ser inte ledsen ut för det. Han vet nog var han hämtar fler... Kramis!

    SvarSlett
  2. Det där med kvinnolist - det har jag allt märkt när Grynet bodde hos mej! Och förstås med matte, för hon kan minsann vara listig hon också.
    Vill ni ha något, då ser ni till att få det också - och så står vi stackars maskuliner kvar med långa näsor...
    Kasper, Maxi, Filip, Myse

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...