mandag 17. februar 2014

Ny uke, nye muligheter...


Hvem nevnte at jeg trenger en klipp?`Det er faktisk ikke veldig lenge siden jeg måtte stå rolig veldig lenge så mamsen skulle få klippet meg!


Da må du isåfall fange meg først!


Men klart jeg kan jo leike litt først...


Full fart fra morgen til kveld, det er meg det... da er jeg uthvilt og kan kose meg på fanget til papsen når han kommer fra jobb.


Godt jeg har noen pelsdottkompisser å ta ut litt energi på. Det er knallgøy å løpe rundt på jordet med dem!


Det er mange andre dyr som løper på jordet om natten, så når vi er der på ettermiddagen så er det så mange lukter å sjekke ut.


Kanskje jeg finner en harepus eller en rev...


... ulv eller bjørn eller...


Det er lov å være litt spinnvill om det kommer ulver vel?


Må jo få giret dem opp bitte litt.


Men da er det bare å løpe alt jeg orker, så de ikke når meg igjen med det første!


4 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för kommentar hos mej! Vilka underbara hundbilder du visar, engelsk cocker ligger mej särskilt varmt om hjärtat. Vi har vår andra cocker nu och har haft hund i 18 år. Önskar dej också en fin vecka!
    Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  2. Åh, din stackare! Har du också såna där människor som ska skala av pälsen på dig titt och tätt! Det räcker med ett par plusgrader några dar för att matten ska börja tafsa med saxen både här och där! Du får försöka hålla dig undan så gott det går... Kramis!

    SvarSlett
  3. Ska hälsa från matte och tacka så väldigt mycket för alla busbilderna - helt underbara, och nu sitter hon plötsligt här och bara ler! :)
    (Själv är jag så glad att min päls inte behöver klippas, det är illa nog med klorna.)
    Kasper

    SvarSlett
  4. Så glad man blir av att se era busbilder! Den där saxen den skulle jag allt vilja gömma ordentligt för fy sjutton så trist att behöva stå stilla när pälsen ska fixas till.
    Ha det gott!
    Puss från Melody

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...