onsdag 5. februar 2014

Snøbasing


Selv om mamsen måtte jobbe i dag når det var fridagen, så rakk vi en tur på jordet med fotoapparatet. Det er lenge siden vi har vært der uten ski. Det er bare gråvær om dagene, så i hele januar så vi ikke noe sol i det heletatt. Det er litt trist, men det har blitt lysere om ettermiddagene da.


Kom igjen da mamsen, kan ikke bare stå rolig her å knipse bilder da! Jeg veit jeg er lekker, men jeg kan jo posere litt andre steder også.


Når det har blitt så mildt så må jeg sjekke om det kommer snøklumper på beina.  Så langt gikk det greit gitt.


Jeg må jo holde øye med hva de andre pelsdottene finner, kan jo hende det er noe spennende.


Til helga skal vi trene mer til utstillingen og ta en runde til med saksa så jeg blir litt bedre.


Når man skal ta sånne gruppebilder så er det viktig å se skikkelig ut, så da er det godt jeg får litt hjelp til sluttstrøket.


Tessy er ganske grundig når hun gjør ting. Så er det en god klem til slutt!


Malin, Tessy, Meg, Mounty og Lady


Men jeg har da ikke tid til å sitte rolig så lenge!


Snømann


Godt det ikke er så masse snø så jeg søkker så langt ned.


2 kommentarer:

  1. Du har verkligen gott om snö att fara runt i. Det verkar som om snön inte fastnar i pälsen lika mycket när det är töväder. Perfekt att få hjälp när det är dags för gruppbild... Kramis!

    SvarSlett
  2. Så snygga ni är på alla foton! Jag har inte heller tid att sitta stilla så länge när det ska fotograferas! Härligt det ser ut med all snö! Matte blir sugen på en fjällresa!
    Önskar Er en härlig helg! Puss från Melody! Matte hälsar så klart!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...